وب سایت ویاه دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
سورس وُیاه
سورس وُیاه

 آهنگ جدید رامین بی باک با نام بوسیدن تو

رامین بی باک با نام بوسیدن تو

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک با نام بوسیدن تو

Song Of Boosidane To From Ramin Bibak

پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید...

  متن آهنگ جدید رامین بی باک با نام بوسیدن تو

متن آهنگ بوسیدن تو از رامین بی باک :

♫   ♫  آیسا موزیک ♫   ♫

با عاشق بودنو درک میکنم

هرکی خوبتو نخواد ترک میکنم

موج موهای تو دریای شمال

اگه عاشقت نشم شک میکنم

قبل عاشق شدم نه اینجوری هی میرفتم تو خودم نه اینجوری

قبل تو دنیا قشنگ بود اما حالمو هیچوقت ندیدم اینجوری

من به دنیا اومدم برای دوست داشتن تو

دور تو میگردمو میپیچه عطر تن تو

بهترین حال من لحظه ی بوسیدن تو

مگه دنیا چندتا مثل تو میتونی بیاره

کار تقدیره که تورو جلو رام بذاره

انقده ماهی که ماه جلو چشات کم میاره

♫   ♫   ♫   ♫

غافل نمیشم از احساسی که به قلبم میدی

هرچی که بد گفتن راجبم انگار که نشنیدی

انقد که پاکی عشقتو تو چشمات میبینم یه وقتایی

بد بودم باهات صبوری کردی بخشیدی

من به دنیا اومدم برای دوست داشتن تو

دور تو میگردمو میپیچه عطر تن تو

بهترین حال من لحظه ی بوسیدن تو

مگه دنیا چندتا مثل تو میتونی بیاره

کار تقدیره که تورو جلو رام بذاره

انقده ماهی که ماه جلو چشات کم میاره

..........................................

دانلود آهنگ با کیفیت 128

...........................................

دانلود آهنگ جدید آهنگ جدید سال

ديدگاه های ارسال شده است