وب سایت ویاه دانلود در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد و مطابق قوانین این مرکز عمل می کند.
سورس وُیاه
سورس وُیاه

 آهنگ سعید آسایش به نام شب های دلتنگی

سعید آسایش  شب های دلتنگی

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام شب های دلتنگی

Saeed Asayesh - Shabhaye Deltangi

پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید...

متن آهنگ جدید سعید آسایش به نام شب های دلتنگی

لعنت به این جاده و این بارون
لعنت به این سیگار نعنایی
سرگیجه دارم، از خودم بیخود
لعنت به این موزیک و تنهایی
سر میرم از لحظه از این حالم
لعنت به اونی که دوسش داری
لعنت به شب هایی که دلتنگی
اصلا حواست نیست که بیداری
لعنت به من که عاشقت بودم
دلخوشیا با من نمیسازن
از دوستای مشترک خستم
خیلی منو یاد تو میندازن
خیلی منو یاد تو میندازن

از وقتی که رفتی شکستم
چون واسم عشق واقعی بودی
اما تو بیخیالی هنوزم
هیچوقت پای عشقمون نموندی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

لعنت به این جاده و این بارون
لعنت به این سیگار نعنایی
سرگیجه دارم از خودم بیخود
لعنت به این موزیک و تنهایی
سر میرم از لحظه از این حالم
لعنت به اونی که دوسش داری
لعنت به شب هایی که دلتنگی
اصلا حواست نیست که بیداری
لعنت به من که عاشقت بودم
دلخوشیا با من نمیسازن
از دوستای مشترک، خستم
خیلی منو یاد تو میندازن
خیلی منو یاد تو میندازن

از وقتی که رفتی شکستم
چون واسم عشق واقعی بودی
اما تو بیخیالی هنوزم
هیچوقت پای عشقمون نموندی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قیمت : 2 هزارتومان

خرید این محصول

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود آهنگ جدید آهنگ جدید سال

ديدگاه های ارسال شده است